The One Word

coke

Dokázali byste svou značku popsat jediným slovem?

Charles Saatchi popsal sílu toho jednoho slova takto: „Je to ekvivalent nejlepšího umístění na hlavní třídě, s tou výjimkou, že se nachází ve vaší – a hlavně v zákazníkově mysli.“

Lidé nejsou posedlí značkami a už vůbec jejich strategiemi. Co tedy upoutá jejich pozornost? To, jak může značka zlepšit jejich život – usnadnit ho, udělat šťastnější nebo jednodušší.

Nejmocnější strategie je často možné koncentrovat a vyjádřit jednoslovnou pregnantní proposition. Zamyslete se nad značkami, které si dokázaly přivlastnit jednotlivá slova jako například “SEARCH“, “PHONE“ nebo “REFRESHMENT“. Okamžitě je rozpoznáte. Mimochodem, jeden z těchto brandů pracuje se svou proposition už přes 120 let.

V českém kontextu se podívejme na slova jako “LÁSKA“, “SPOLEHLIVOST“, “ENERGIE“ a “ORIGINÁL“ ty také evokují celé narativy značky. Uhodnete, které značky jsou za nimi ukryté?

Ve světě přeplněném informacemi umožní síla stručnosti jediného slova značce vyniknout a učinit ji nezapomenutelnou.

Jakým jedním slovem byste vyjádřili vaši značku? Vystihlo by její podstatu? Pokud ne, možná je načase vydestilovat ducha vaší značky do jediného, ​​silného výrazu, který vám pomůže pevně se usadit v mysli vašeho publika.