Je brand building luxus, který si mohou dovolit jen ti největší? Nesmysl. Brand building je záležitostí nejen značek všech velikostí, ale dokonce středobodem všech činností každého člověka. To, jak člověk přistupuje ke světu, jak se obléká, mluví, co dělá a hlavně jak – to všechno je forma brand buildingu. A to samé platí i pro značky.
Koneckonců i prohlášení, že „To není pro mě.“, je jasný brand statement.
Ten dramatický rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem značky spočívá jen a jen v tom, zda k budování přistupuje vědomě, strukturovaně a konzistentně.
To, že jako duše jsme si všichni rovni, na trhu rozhodně neplatí. Ať už jste freelancer, startup, malá nebo velká firma, vaše značka si musí najít své publikum a dokázat mu svou přidanou hodnotu. A způsob, jakým to uděláte, rozhoduje o tom, zda uspějete.
Autenticita příběhu je tou největší devizou značky.
Jak dokáže vyniknout i ten nejmenší hráč? Prostřednictvím silného, autentického příběhu. Brand building je víc než jen logo, slogan a obal – je to sebevyjádření značky, zabalené do emocí, které jsou mostem k vašemu publiku. Je o využití kreativity k uvolnění potenciálu vaší značky.
Takže bez ohledu na velikost vaší značky – vědomý brand building je vaším klíčem k odlišení, loajalitě publika a růstu. A rozhodně není výsadou gigantů; je to stejně účinný nástroj i pro jednotlivce, kteří se svou značku teprve snaží udělat.
Na konci dne všichni chceme být hrdí na svůj příběh. Ne?